7 תשובות
שואל השאלה:
אהה
אנונימית
אולי הם לא רוצים.
ואולי לא עברה שנה מאז החסימה האחרונה שלהם
אנונימית
צריך בשביל זה גם שנה וחצי ותק ושנה מאז החסימה האחרונה, במידה והייתה
וגם לא כולם רוצים להיות נאמנים
כי כנראה הם לא רוצים
לא כולם רוצים ולא כולם יכולים
כי להיות נאמן זו בחירה, לא חובה.
כי בכדי להיות נאמן צריך להגיש בקשה ולא כל מי שיש לו את התנאים הדרושים רוצה בהכרח להיות נאמן, יש כאלה שיש להם את כל התנאים ואינם רוצים בתפקיד, וגם מי שיש לו את כל התנאים והוא מעוניין בתפקיד, לא בהכרח מתקבל, צריך גם לדעת את החוקים ולגלות התאמה לתפקיד ורצינות.