8 תשובות
גיטרה
אייפד עם עט
הייתי אומרת גיטרה כי לצייר אפשר גם בלי אייפד אבל לנגן בגיטרה אי אפשר בלי גיטרה
שואל השאלה:
^זה לא רק לצייר זה גם ללימודים סרטים וכן כאלה..
גיטרה,אל תבזבז את חייך במסך תעשה לך טובה ותקנה גיטרה.
גיטרה קל,