8 תשובות
גיטרה
גיטרה.
אייפד עם עט
הייתי אומרת גיטרה כי לצייר אפשר גם בלי אייפד אבל לנגן בגיטרה אי אפשר בלי גיטרה
שואל השאלה:
^זה לא רק לצייר זה גם ללימודים סרטים וכן כאלה..
^זה לא רק לצייר זה גם ללימודים סרטים וכן כאלה..
גיטרה,אל תבזבז את חייך במסך תעשה לך טובה ותקנה גיטרה.
גיטרה
גיטרה קל,
באותו הנושא: