8 תשובות
כן
אנונימית
זה לא קשור לתשומת לב
זה קשור למשהו פנימי יותר ולחוויות שעברת
זה קשור למשהו פנימי יותר ולחוויות שעברת
זה ממש לא קשור לצומי.. אל תקשיבי לה, זה מחלה נפשית ותטפלי בזה לפני שזה ידרדר למצב בלתי הפיך
יכול להיות שיש הקשר ויכול להיות שלא וגם במקרה שזה באמת קשור לצומת לב זה לא אומר שזו סיבה פחות "ראויה" להפרעת אכילה מאשר דימוי גוף פנימי לדוגמא. הרי אנשים שמחפשים צמומת לב אלו אנשים שכנראה זקוקים לה, אנשים שלא קיבלו/מקבלים מספיק וצומת לב היא צורך של כל אדם ולחפש אותה זה לא רע! צומת לב זה מה שגורמת לך להרגיש נאהבת וכאילו רואים אותך ושני אלה הם דברים שמטבע האדם שלנו אנחנו מחפשים. ואם מישהו מגיע למצב שהוא צריך לפגוע בגוף שלו בשביל לקבל את הדברים הבסיסיים האלו אז הוא ממש לא צריך להרגיש רע בגלל הסיבה שלו מאחורי הפעולות האלה, אלה הסביבה שלו צריכה להרגיש רע על זה שהיא הביאה אותו למצב הזה. מה שאני אומרת פה זה שאני לא יודעת אם במקרה שלך זה נובע ממחסור בצומת לב או לא אבל אם זה כן זה לא מוריד מהערך של הכאב שלך.
אבל כן חשוב לציין שברוב המקרים הפרעת אכילה לא נוצרת מחיפוש תשומת לב אלה מרצון לשליטה/חוסר ביטחון קיצוני ומאיך שאת כותבת זה לא נשמע לי שזה נובע מחיפוש של צומת לב
סורי יצא לי ארוך
אבל כן חשוב לציין שברוב המקרים הפרעת אכילה לא נוצרת מחיפוש תשומת לב אלה מרצון לשליטה/חוסר ביטחון קיצוני ומאיך שאת כותבת זה לא נשמע לי שזה נובע מחיפוש של צומת לב
סורי יצא לי ארוך
אנורקסיה היא בין ההתבטאויות הנפוצות של הרס עצמי. אפשר לתרגם את זה לקריאה לעזרה, לא לתשומת לב.
^נכון, אבל עכשיו דיברתי ספציפית על אנורקסיה.
כנראה כי הכותבת דיברה על אנורקסיה
כשקראתי את השאלה קראתי 'אנורקסיה' למרות שהשואלת לא היתה ספציפית, טעות שלי