5 תשובות
את מתכוונת שבכיתות קודמות מספרתם את הטענות והשנה הוא לא לימד אתכם עם מספור? אם כן, זה הגיוני כי בשלב כלשהו כבר לא אמורים למספר את הטענות ולכתוב "לפי 1,3,5", עושים את זה רק כשלומדים בהתחלה.
שואל השאלה:
אני מתכוונת בתוך הטבלה
נגיד צריך לחפוף שני משולשים אז לכתוב נגיד
1. .. - נתון
2. .. -..
3. .. - ..
ואז מכאן נובע משולש שווה למשולש
כאילו את ה1,2,3 הוא יוריד נקודות
כי אנחנו בכיתה ח רק עכשיו למדנו את הטבלה אז הוא אומר שלא צריך למספר כי אין הרבה טענות והוא יוריד על זה
אני מתכוונת בתוך הטבלה
נגיד צריך לחפוף שני משולשים אז לכתוב נגיד
1. .. - נתון
2. .. -..
3. .. - ..
ואז מכאן נובע משולש שווה למשולש
כאילו את ה1,2,3 הוא יוריד נקודות
כי אנחנו בכיתה ח רק עכשיו למדנו את הטבלה אז הוא אומר שלא צריך למספר כי אין הרבה טענות והוא יוריד על זה
אנונימית
אה אז אם רק עכשיו למדתם טבלה זה די מוזר, אם זה היה שלב יותר מתקדם אז זה כבר הגיוני, למרות שיש משהו במה שהוא אומר. תראי, אני לא יודעת ממש איך זה יותר נוח לך חחח כי זה רק מספור בסופו של דבר, אבל מקסימום את המספור את יכולה לעשות בעיפרון ובסוף הפתרון לזכור למחוק.
לא הבנתי ככ את השאלה אבל לא נראלי כי ככה נוח לך לפתור ואם הוא יוריד לך ניקוד תלכי למנהלת ותגידי לה שזה חא פייר וככה נוח לך ותשכנעי אוצה שזה לא הגיוני להוריד ניקוד על זה שעשית את השאלה כמו שצריך ואפילו יותר טוב
אהה אתם בחפיפת משולשים שצריך לכתוב מה הנתונים ואם זה לא נתון איך מצאנו את זה
אנחנו כבר עברנו את זה אבל חא נראלי שמותר להוריד ניקוד
אנחנו כבר עברנו את זה אבל חא נראלי שמותר להוריד ניקוד