3 תשובות
שואל השאלה:
^תודה ואני לא נגעלת אני באמת ממש מפחדת
בכיף
ואני נגעל מהם
לא שמתי לב שכתבתי באנונימי
חשיפה איטית ומתונה לפוביה

או לחשוב למה שחרקים מפחידים אותך ולנסות לשנות גישה

ולנסות להזכר מה הפעיל את הטריגר


ולגבי חרקים אני חושב שזה אצל הרוב יותר גועל מאשר פחד

זה מה שאני משער שיענו לך
אנונימי