3 תשובות
אני לא יודעת למה אבל זה הגיוני.
אני פתחתי את האף לפני שנה וסיפור ארוך אבל לא סיפרתח לאף אחד ולא תפרתי או הדבקתי ככה שהפתח נסגר לבד ולפעמים הצלקת ממש כואבת לי
אני פתחתי את האף לפני שנה וסיפור ארוך אבל לא סיפרתח לאף אחד ולא תפרתי או הדבקתי ככה שהפתח נסגר לבד ולפעמים הצלקת ממש כואבת לי
עדיף שתבדקי אצל רופא עור.
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם!!
אוקיי תודה לכולם!!
באותו הנושא: