6 תשובות
תתחפש ללב הענק מלוני טונס ושים בגב דף שכתוב עליו 'תבעטו בי'
וול..שטן. שנה שלישית רצוף כבר
לצערי אני לא מתחפשת השנה,לא רוצה להביך את עצמי.. אין לי חברות בבית ספר אז איו לי בדיוק למה להתחפש..
אנונימית
אני מתחפש לשומר בfnaf security breach ממש מגניב לדעתי :)
אלף
כיפה אדומהה