7 תשובות
טוב נו לא תראי אותם חמש שנים מה הביג דיל
אולי תגידי לאחותך אם זה קשה לך להגיד לו
אולי את סתם מדמיינת את זה.
גם אני חשבתי רע על נסיעות של המשפחה ועל אירועים של אנשים כל הזמן.
אבל אם את מתחילה מחשבה על "יש מצב שהם...?" ברור שתחשבי על זה.
תחושה צריכה לבוא מעצמה. בלי מחשבה לפני
גם אני חשבתי רע על נסיעות של המשפחה ועל אירועים של אנשים כל הזמן.
אבל אם את מתחילה מחשבה על "יש מצב שהם...?" ברור שתחשבי על זה.
תחושה צריכה לבוא מעצמה. בלי מחשבה לפני
מניפסט
שואל השאלה:
לא יודעת
הוא כנראה יזלזל ויגיד כזה
את סתם אומרת^^
לא יודעת
הוא כנראה יזלזל ויגיד כזה
את סתם אומרת^^
אנונימית
זה טבעי שתדאגי ואת יכולה לשתף איתו את התחושות שלך אבל אל תלחיצי
למה לא להגיד לו?
באותו הנושא: