6 תשובות
כן
אנונימית
לא.
כל עוד אין אישור ממשרד הבריאות את/ה בבידוד.
כל עוד אין אישור ממשרד הבריאות את/ה בבידוד.
תעשה בדיקה
שואל השאלה:
עשיתי וזה עדיין חיובי
עשיתי וזה עדיין חיובי
אנונימית
יכול להיות שעדיין תצאי חיובית אבל לא תהיי מדבקת, את צריכה כרגע פשוט לקבל אישור רופא שאין לך תסמינים ואת יכולה לצאת
כן אחרי 5 ימים אתה צריך לצאת מבידוד, גם אם אתה יוצא חיובי אתה כבר לא מדבק ולא יכול להדבק
באותו הנושא: