6 תשובות
כן
אנונימית
לא.
כל עוד אין אישור ממשרד הבריאות את/ה בבידוד.
תעשה בדיקה
שואל השאלה:
עשיתי וזה עדיין חיובי
אנונימית
יכול להיות שעדיין תצאי חיובית אבל לא תהיי מדבקת, את צריכה כרגע פשוט לקבל אישור רופא שאין לך תסמינים ואת יכולה לצאת
כן אחרי 5 ימים אתה צריך לצאת מבידוד, גם אם אתה יוצא חיובי אתה כבר לא מדבק ולא יכול להדבק