9 תשובות
אם זה קורה לך אז זה הגיוני כנראה.
תנוחי3>
עדיף לפנות לרופא ,זה יכול להגרם מעוד דברים
לא וזה ממש מבוכן
רגע, את עומדת לקבל? שיט לא חשבתי על זה אבל גם אני עומדת. וכן זה הגיוני מאוד.
זה לגמרי הגיוני ,תנוחי קצת זה יעבור
כן זה לגמרי הגיוני
זה הגיוני