4 תשובות
יש מדי א' שזה בשביל לצאת הביתה, או בשביל טקסים ואירועים חשובים. זה המדים היותר בהירים.
יש מדי ב', בשמם המקצועי מדי עבודה, מדים קצת יותר כהים שגם בשביל בנים וגם בשביל בנות - זה אותם המדים. יש מדי ב' עם כיסים כמו של ג'ינס, אבל זה רק לאנשים בדרגות מאוד גבוהות, לא סתם לכל חייל.
מדי א' בנות - מדים שבחולצה יש רק כיס אחד, ובמכנס יש כיסים כמו בג'ינס. יש ריצ'רץ' במכנס, וכיס מאחורה. מדים מאוד לא נוחים שכל בת שהיא לא לוחמת צריכה ללבוש.
מדי א' בנים - שני כיסים בחולצה, אין כיסים כמו בג'ינס. מדים הרבה יותר נוחים שרק בנים ובנות לוחמות יכולות ללבוש.
יש מדי ב', בשמם המקצועי מדי עבודה, מדים קצת יותר כהים שגם בשביל בנים וגם בשביל בנות - זה אותם המדים. יש מדי ב' עם כיסים כמו של ג'ינס, אבל זה רק לאנשים בדרגות מאוד גבוהות, לא סתם לכל חייל.
מדי א' בנות - מדים שבחולצה יש רק כיס אחד, ובמכנס יש כיסים כמו בג'ינס. יש ריצ'רץ' במכנס, וכיס מאחורה. מדים מאוד לא נוחים שכל בת שהיא לא לוחמת צריכה ללבוש.
מדי א' בנים - שני כיסים בחולצה, אין כיסים כמו בג'ינס. מדים הרבה יותר נוחים שרק בנים ובנות לוחמות יכולות ללבוש.
שואל השאלה:
איזה חמודים!!
רגע .. בטירונות בשרשרת חיול אני מקבלת מדי א בנות
ומדי ב הנוחים ?
אז סבבה אני בעיקרון ברוב היום עם המכנס כיסים ורק שיוצאת הבית עם המכנס א
איזה חמודים!!
רגע .. בטירונות בשרשרת חיול אני מקבלת מדי א בנות
ומדי ב הנוחים ?
אז סבבה אני בעיקרון ברוב היום עם המכנס כיסים ורק שיוצאת הבית עם המכנס א
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני רואה ביום יום בנות (מחוץ לבסיסים) עם מכנסי בנים?
למה אני רואה ביום יום בנות (מחוץ לבסיסים) עם מכנסי בנים?
אנונימית
בבקום מקבלים רק מדי א', בבסיס אם מקבלים מדי ב'.
אם את רואה מישהי עם מדי בנים, היא כנראה לוחמת או תפקיד אחר שמזכה אותה במדי א' בנים.
ורוב היום את מסתובבת עם מכנס וחולצת ב', אין להם כיסים כמו ג'ינס - יש להם כיסים רחבים בערך באמצע המכנס.
אם את רואה מישהי עם מדי בנים, היא כנראה לוחמת או תפקיד אחר שמזכה אותה במדי א' בנים.
ורוב היום את מסתובבת עם מכנס וחולצת ב', אין להם כיסים כמו ג'ינס - יש להם כיסים רחבים בערך באמצע המכנס.
באותו הנושא: