התחברות
הרשמה
זה הגיוני שביום השישי והשביעי לבידוד שעשיתי בדיקות קורונה יצאתי שלילית ואחרי כמה ימים אני יכולה לצאת חיובית??
8 בפברואר 2022, 20:10
קורונה
בידוד
וירוסים
3 תשובות
כן
N
Nadja doll
כן
ש
שׁוּשָׁהּ
שואל השאלה:
יש סיבה לזה?
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שביום השביעי אני עדיין חיובית?
החודש שעכשיו זה השישי או השביעי?
הגיוני ללבוש גינס לבן לבית ספר ביום שישי??
רק אני בכיתי שקראתי את הספר השישי והשביעי של הארי פוטר?
איך זה הגיוני שבסטיפס אומרים שמסיימים ביום חמישי ואני מקבלת תעודות ביום שישי?
הגיוני עליה לתורה ביום שישי?
הגיוני ביום שישי בבוקר שיש עלייה לתורה?
הגיוני שאם אני ביום השישי או השביעי של הבידוד אני כבר לא אדביק אחרים? אני יוצאת חיובית אבל ביום השביעי כבר אפשר לצאת
יש טיסות בימי שישי למשל מישהי שבאה מחול לישראל היום שישי זה הגיוני?
הגיוני שיש חתונה ביום שישי?
הגיוני עלייה לתורה ביום שישי?