8 תשובות
אי אפשר לדעת. מאמין שלא אבל
למה היה מה קרה?
אנונימית
אי אפשר לדעת רק לקוות שלא
לא יהיה, זה רק טיל נ"מ ששוגר מסוריה
אולי החמאס יתעוררו ויחליטו שבאלהם קצת אקשן אבל לא חושבת שיהיה..
לא יהיו..זה טיל נ"מ שחדר בטעות..תירגעו.
שואל השאלה:
איפה היה כתוב?
אני רואה בחמל שהם עדיין זורקים טילים אבל זה מתפוצץ באוויר
חדרו לישראל חלקים של טיל נגד מטוסים
אנונימית