4 תשובות
זוגיות זה כיף . לא תמיד כמובן זה גם מסובך וצריך להשקיע בזה אבל בסופו של דבר ההרגשה שיוצאת לך מהזוגיות שווה את זה. מאחלת לך להרגיש את זה גם נשמע קרינג'י רצח איכ אבל כן בהצלחהה
את את רואה שהוא כנראה האחד הכל יזרום לך
אם הוא הטעם שלך וזורם לך איתו אז תצאי את לא צריכה להילחץ פשוט תהיי את
תנסי, תחשבי שיכולה לצאת מזה זוגיות טובה.
באותו הנושא: