11 תשובות
כן.
כן
עשיתי את זה עד שהבנתי שזה אתר חולני וכולם שם צריכים להכחד
נכנסתי וזה נגמר לא טוב
אני מלכתחילה לא אכנס לאומיגל כי יש שם אנשים חולים
לא
לא
כן אבל יותר כיף עם ההומיז
לא
באותו הנושא: