6 תשובות
תלכי לרופא
כן... למה שזה לא יהיה הגיוני
כדאי שתלכי לרופא
כן זה בסדר
אבל אם מרגיש לך שמשהו לא בסדר עדיף לפנות לרופא לוודאות
ברור, זה קורה
זה הגיוני ..תשתי תה ותקחי כדור ותנוחי :)
תרגישי טוב :)))