6 תשובות
זה לא בעיה אפילו לא צריך להתקין יש את זה באייפון..
אין גם בתשלום
מי שקונה אייפון צריך לקחת בחשבון שאין מקליט שיחות בשום אופן
אהאה לא משנה חשבתי להקליט בכללי אבל שיחות לא יודעת
בטח שיש
יש לך את זה כבר מובנה בטלפון קוראים לזה תזכורות קוליות אני מקליטה שם מלאא
אה וואי חשבתי התכוונת הקלטה רגילה לא של שיחה
חח אני מתה גם אני חשבתי ככה