4 תשובות
אין לי קראש אז שום דבר
שמחה, חיוך
כשהייתי איתה במסעדה למשל הרגשתי מדהים
ויש פעמים שזה מתבטא ככאב או כעס כי רבנו מלא פעמים ומהכעס קורה שאנחנו לא מדברים או שאפילו מתנהגים לא יפה
אנונימי
היום היא עמדה יחסית לידי ממש במקרה והלב שלי ממש דפק חזק למרות שזה נראלי כי חשבתי שהיא עומדת להגיד לי משהו מה שלא קרה בסוף :')
כלום אין לי קראש.