16 תשובות
אני תא זוכרת באיזה ספר
אבל אני לא בתוך אבל נראה לי שכן
שואל השאלה:
טוב תודה בכל מקרה!!
טוב תודה בכל מקרה!!
אנונימית
אבל זה הספר הכי טוב שיש
וקריא מהנה
שואל השאלה:
תודהה!!
תודהה!!
אנונימית
כאילו כמסמר?
אם אני לא טועה זה באחד משני הספרים האחרונים שיש בעברית
אם אני לא טועה זה באחד משני הספרים האחרונים שיש בעברית
כן בספר 6
לא בעצם נראלי שגם ב4
כן את פיניטאן בספר השישי רדת הלילה
כן בשש ובשלוש
שואל השאלה:
יאא באמתת? באיזה ספר?? (רק אל תגידו את מי אבל באיזה ספר זה קורה?)
יאא באמתת? באיזה ספר?? (רק אל תגידו את מי אבל באיזה ספר זה קורה?)
אנונימית
עם אני לא טועה כן
שואל השאלה:
תענו דחוף ותנעצו!!!
תענו דחוף ותנעצו!!!
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו איזה כיף שאתם עונים!! אני מאוהבת בספרים האלה תודה רבה לכולכם שעניתם!!
יאוו איזה כיף שאתם עונים!! אני מאוהבת בספרים האלה תודה רבה לכולכם שעניתם!!
אנונימית
חח בכיף!! גם אני מתה עליהםם
באותו הנושא: