16 תשובות
אני תא זוכרת באיזה ספר
אבל אני לא בתוך אבל נראה לי שכן
שואל השאלה:
טוב תודה בכל מקרה!!
אנונימית
אבל זה הספר הכי טוב שיש
וקריא מהנה
שואל השאלה:
תודהה!!
אנונימית
כאילו כמסמר?
אם אני לא טועה זה באחד משני הספרים האחרונים שיש בעברית
כן בספר 6
לא בעצם נראלי שגם ב4
כן את פיניטאן בספר השישי רדת הלילה
שואל השאלה:
יאא באמתת? באיזה ספר?? (רק אל תגידו את מי אבל באיזה ספר זה קורה?)
אנונימית
עם אני לא טועה כן
שואל השאלה:
תענו דחוף ותנעצו!!!
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו איזה כיף שאתם עונים!! אני מאוהבת בספרים האלה תודה רבה לכולכם שעניתם!!
אנונימית
חח בכיף!! גם אני מתה עליהםם