18 תשובות
לא
לא
לא הייתי יוצאת מההתחלה עם גברים מהסוג הזה
שואל השאלה:
אז לא ביחד
אבל כן הייתן באות לבקר לראות מה איתו
אנונימית
לא
לא,
מהסיבה הפשוטה - זה הרסני.
אם לא אכפת לו מהחיים שלו, מהחיים שלי, לא אהיה שם.
שואל השאלה:
אבל נגיד ולא טוב לך איתו ?אבל הוא אוהב אותך כמו מטורף וגם את אותו
אנונימית
בעייתי לא יודעת זה לא האידיאל אבל אם אני אוהבת אותו ואנחנו ביחד תקופה ומאמינה לו שהוא יצא מזה וישתנה באמת אז כן כמובן שבמידה וגם הוא נלחם עליי ומבטיח לי שהוא יוצא מזה וזה נגמר
אנונימית
עדיף לשחרר
אבל עם אהבה הולכים למכולת?
זה מישהו שאוכל להקים איתו משפחה בעתיד? להתחתן איתו? לסמוך עליו? לא..
עם כמה שאני אוהבת ועם כמה שזה נראה קסום עכשיו, זה לא משהו אמיתי ונכון.
נורא קורץ העניין של הילד הרע והילדה הטובה אבל החיים לא כאלה, את תרצי לספר לילדים שלך שהיית הולכת לבקר את אבא בכלא? זה לא משהו שתרצי שהבת שלך תשמע ותבין שזה בסדר להיות בסביבה כזאת.
לפעמים אהבה זה משהו מסובך, לא תמיד קל להרפות, אבל בשביל זה יש שכל,
וצריך לחשוב.
הבנאדם הזה יכול לתרום לי במשהו?
אכפת לו ממני?
הוא דואג לעתיד שלנו?
הוא רציני לגבי הקשר בנינו?
התשובה לשאלות האלה זה כנראה לא,
כי אם הוא היה יכול לתרום לי במשהו כנראה שהוא לא היה מתעסק בסמים,
אם היה לו אכפת ממני הוא לא היה מתקרב לחרא הזה,
אם הוא היה דואג לעתיד שלנו הוא לא היה עושה משהו שיכול לסכן אותו,
ואם הוא רציני לגבי הקשר.. מאמינה שמה שכתבתי עד עכשין ענה על זה.
זה תלוי, מצד אחד אני כל כך מסכימה עם (~fallen angel~) עם הוא עשה משהו ממש רע אז לא הייתי מחכה לו אף פעם, אבל, עם הוא עשה משהו נגיד להגנתי ונעצר על זה, הייתי מחכה לו כל החיים עם היה צריך.
תלוי מאוד