12 תשובות
תהנה עם לב או משהו
וואלה תהנה חיים שלי
לא , לדעתי רק בר עם חברים לא מועדון עכשיו
אנונימית
אין לך ממה לדאוג
אתם גם לא ביחד כדי לדאוג סתם ככה
לא חושבת שיש לך מה לדאוד
אבל מה הוא כתב
תהנה חיים שלי
אנונימית
למה שתדאגי לא
תהנה עם לב צהוב
וואי מגניב תהנהה
שואל השאלה:
ואני אמורה לדאוג מזה שהוא יוצא לבר?
אנונימית