3 תשובות
לא לצאת מהבית
לבוא לא במטרה של להיות קומיקאי או סטנדאפיסט פשוט להנות מהשיחה וכשאתה נהנה וכיף לך ואתה במצב רוח טוב זה בא בעצמו גם כשאתה לא באמת חושב
אולי זה כי אתה לחוץ? אם תשתחרר יותר במציאות עם אנשים שאתה מרגיש בנוח איתם אתה תהיה מצחיק כמו דרך המסך