41 תשובות
מה מפורסמים לא יעשו בשביל להתפרסם יותר ובשביל לקבל כסף
צבועה
צבועה
כן חחח
^^היא בעד הפלסטינים
^^היא בעד הפלסטינים
לא
היא נגד הממשלה הישראלית לא נגד כל התוכן הישראלי והאנשים הישראלים
אני נגד פלסטין אבל אני לא שונאת את כל הפלסטינים
היא נגד הממשלה הישראלית לא נגד כל התוכן הישראלי והאנשים הישראלים
אני נגד פלסטין אבל אני לא שונאת את כל הפלסטינים
אנונימית
שואל השאלה:
לתמוך בפלסטין זה נגד קיומה של מדינת ישראל ^
לתמוך בפלסטין זה נגד קיומה של מדינת ישראל ^
אנונימית
היא לעולם לא אמרה שהיא נגד ישראל היא רק העלתה לסטורי תמיכה בפלסטין
^^ איפה אבל היא אמרה? תנו מקור
אנונימית
מה נעשה לה לא נראלי היא יודעת שזה בכלל ישראלי נראלי שיותר חשוב לה הכסף בחשבון הבנק
שואל השאלה:
כן אבל היא שונאת את הכיבוש של הישראלי נגד פלסטין ..
כן אבל היא שונאת את הכיבוש של הישראלי נגד פלסטין ..
אנונימית
שואל השאלה:
עצוב לי .. זכותה לתמוך בפלסטין אבל זאת צביעות לשחק בסדרה שמבוססת על סדרה ישראלית
עצוב לי .. זכותה לתמוך בפלסטין אבל זאת צביעות לשחק בסדרה שמבוססת על סדרה ישראלית
אנונימית
היא אמרה באינסטגרם?? איפה!??! רק תגידו איפה
אנונימית
היא לא נגד ישראל. היא העלתה סטוריז לעזור לילדים בעזה זה לא קשור בכלל. מה שהילדים עוברים שם באמת קשה. חוץ מזה תמיכה בפלסטין לא אומרת נגד ישראל אפשר לתמוך בשתיהן
שואל השאלה:
טוענים שהיא יצאה בשנת 2014 נגד חייל ישראלי וקראה לו רוצח .. תבדקי בפייסבוק .^
טוענים שהיא יצאה בשנת 2014 נגד חייל ישראלי וקראה לו רוצח .. תבדקי בפייסבוק .^
אנונימית
יאאלה מה הם מתייפיפים בטח שזה אומר שהיא נגדנו.
אנונימית
שואל השאלה:
הילדים עוברים שם קשה ואת מי יאשימו ? את ישראל .. לא את החמאס .
הילדים עוברים שם קשה ואת מי יאשימו ? את ישראל .. לא את החמאס .
אנונימית
שואל השאלה:
לתמוך בפלסטין ולא לא נגד ישראל ? מדהים
גם אני מרחמת על הילדים שם אבל הם רוצים להשמיד את ישראל ולהקים פה מדינה פלסטין ? ועכשיו אתם חולקים על דעתי או לא ?
לתמוך בפלסטין ולא לא נגד ישראל ? מדהים
גם אני מרחמת על הילדים שם אבל הם רוצים להשמיד את ישראל ולהקים פה מדינה פלסטין ? ועכשיו אתם חולקים על דעתי או לא ?
אנונימית
כן אבל בנוגע למה שהיא העלתה באינסטגרם במאי לא היה נגד ישראל או בעד פלסטין זה היה כדי לתמוך בילדים שם ואגב גם פיבי טונקין העלתה סטורי כזה
שואל השאלה:
ומה עם ילדים בישראל ? הם לא חווים את הפיגועים בדרום ? למה שזנדאיה תומך בשלום שהיא לא תעלה גם תרומה לילדים מהדרום שנהרסו להם מהבתים?
ומה עם ילדים בישראל ? הם לא חווים את הפיגועים בדרום ? למה שזנדאיה תומך בשלום שהיא לא תעלה גם תרומה לילדים מהדרום שנהרסו להם מהבתים?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אני מבינה את מה שהילדים בעזה חווים ואני גם מרחמת על מה שהם עוברים .^
נכון אני מבינה את מה שהילדים בעזה חווים ואני גם מרחמת על מה שהם עוברים .^
אנונימית
שואל השאלה:
rachelgreen יש בישראל גם ילדים שסבלו מפיגועים , למה שהיא לא תעלה גם אותם לאינסטגרם ? פשוט שמפורסמים לא יבחרו צד , שיבחרו בשלום ואם אכפת לה מהילדים מעזה שיהיה לה אכפת גם מהילדים בישראל שחוו סבל ורוצים שלום ..
rachelgreen יש בישראל גם ילדים שסבלו מפיגועים , למה שהיא לא תעלה גם אותם לאינסטגרם ? פשוט שמפורסמים לא יבחרו צד , שיבחרו בשלום ואם אכפת לה מהילדים מעזה שיהיה לה אכפת גם מהילדים בישראל שחוו סבל ורוצים שלום ..
אנונימית
כי תמיד רואים את הצד שלהם ולא את שלנו וכן גם הילדים בישראל עברו דברים קשים מאוד ואני לא יוצאת נגד המדינה שלי אבל הילדים בעזה גדלים בהריסות תחת שלטון דיקטטורי והם לא אשמים בחינוך השגוי שלהם
העניין הוא שפרי פלסטין זה יותר נגד המדיניות פחות עלינו בתור ישראלים זה עוד סביר. אני גם בכעס על מי שאומר פלסטין למרות שלא בטוח הוא נגדנו
אבל
הרבה ממי שתומך בפרי פלסטין מתחיל לזבל בשכל על כמה הרגנו
במקום לבוא ולהגיד כמה שם וכמה פה
ובמקום להגיד שני הצדדים תרגעו
אבל
הרבה ממי שתומך בפרי פלסטין מתחיל לזבל בשכל על כמה הרגנו
במקום לבוא ולהגיד כמה שם וכמה פה
ובמקום להגיד שני הצדדים תרגעו
שואל השאלה:
rachelgreen אני לא חולקת עליך בנושא הזה (אני מסכימה ) שהילדים שם לא אשמים בחינוך השגוי שלהם אבל עצוב לי שהם משדרים לעולם את הצד "השיקרי" שלהם .
אני מקווה שכל האמת תצא לאור ..
rachelgreen אני לא חולקת עליך בנושא הזה (אני מסכימה ) שהילדים שם לא אשמים בחינוך השגוי שלהם אבל עצוב לי שהם משדרים לעולם את הצד "השיקרי" שלהם .
אני מקווה שכל האמת תצא לאור ..
אנונימית
מחפשים להוציא אותנו רעים
כן ילדים מתים ועצוב לי ממש עצוב ילדים לא צריכים להיות חלק מזה
אבל מי אשם? לא אנחנו
בזמן שהם יורים עלינו שמים את האנשים וילדים שלהם על הגדה ומתחבאים
האנשים שלהם. מתים והם חיים בבורות בסבבה
כן ילדים מתים ועצוב לי ממש עצוב ילדים לא צריכים להיות חלק מזה
אבל מי אשם? לא אנחנו
בזמן שהם יורים עלינו שמים את האנשים וילדים שלהם על הגדה ומתחבאים
האנשים שלהם. מתים והם חיים בבורות בסבבה
שואל השאלה:
נכון . זכותו של כל אדם להביע את דעתו אבל שזה לא יפגע בצד אחר .. הם יכולים לתמוך בפלסטין אבל לא לשקר ולהגיד שהצבא שמגן עלינו "מרביץ" לילדים פלסטינים קטנים ולאימהות פלסטיניות בהריון . זה פשוט דוחה , והם מנסים לשנות את ההיסטוריה והקשר של העם היהודי לארץ ישראל והם לא רוצים שלום איתנו ..
המפורסמים מרחבי העולם לא יודעים את האמת בין הסיכסוך .
נכון . זכותו של כל אדם להביע את דעתו אבל שזה לא יפגע בצד אחר .. הם יכולים לתמוך בפלסטין אבל לא לשקר ולהגיד שהצבא שמגן עלינו "מרביץ" לילדים פלסטינים קטנים ולאימהות פלסטיניות בהריון . זה פשוט דוחה , והם מנסים לשנות את ההיסטוריה והקשר של העם היהודי לארץ ישראל והם לא רוצים שלום איתנו ..
המפורסמים מרחבי העולם לא יודעים את האמת בין הסיכסוך .
אנונימית
מה אכפת להם הכל זה טרנד
וגם
אם לא יגיבו העולם ישנא אותם כי באיזה קטע אתם לא תומכים בפלסטין?
וכמובן כמו שאמרתי זה טרנד כל שנה
וגם
אם לא יגיבו העולם ישנא אותם כי באיזה קטע אתם לא תומכים בפלסטין?
וכמובן כמו שאמרתי זה טרנד כל שנה
מה מתי היא הספיקה להגיד שהיא לא תומכת בישראל
שואל השאלה:
הכל טרנד .
אבל הם טוענים שהיה כאן כיבוש . איפה הכיבוש ? תראו לי הוכחות שבאמת הייתה כאן מדינה פלסטינית ?
אנחנו העם היהודי שסבל בשואה ובגלות המשכנו בתקווה ובמאמץ רב לשוב לבית שלהם .
אנחנו רוצים איתם שלום והם ? אני בטוחה שיש כמה שרוצים אבל הם מפחדים להגיד ..
הם צאצאים של ישמעל והם כמו בני דודים שלנו , עצוב לי שיש מלחמות ..
אני מקווה שהפלסטינים החסרי ישע יתעוררו על החיים שלהם ולא יתמכו בחמאס .
הכל טרנד .
אבל הם טוענים שהיה כאן כיבוש . איפה הכיבוש ? תראו לי הוכחות שבאמת הייתה כאן מדינה פלסטינית ?
אנחנו העם היהודי שסבל בשואה ובגלות המשכנו בתקווה ובמאמץ רב לשוב לבית שלהם .
אנחנו רוצים איתם שלום והם ? אני בטוחה שיש כמה שרוצים אבל הם מפחדים להגיד ..
הם צאצאים של ישמעל והם כמו בני דודים שלנו , עצוב לי שיש מלחמות ..
אני מקווה שהפלסטינים החסרי ישע יתעוררו על החיים שלהם ולא יתמכו בחמאס .
אנונימית
היינו ביחד במדינה אבל העניין של הכיבוש זה שלקחנו חלקים כנראה שחולקו להם במדנט הבריטי
אבל מצחיק שעזה תוקפים מילא הערבים בארץ אבל עזה
עזה היו אצל מצרים אנחנו כבשנו ובאנו להחזיר אבל מצריים לא רצו
אף אחד לא רוצה אותם
אם יש להם בעיות שהם תחת שלטון שלנו שיחזרו למצריים או שיאשימו את מצריים אנחנו ניסינו להחזיר את השטח
אבל מצחיק שעזה תוקפים מילא הערבים בארץ אבל עזה
עזה היו אצל מצרים אנחנו כבשנו ובאנו להחזיר אבל מצריים לא רצו
אף אחד לא רוצה אותם
אם יש להם בעיות שהם תחת שלטון שלנו שיחזרו למצריים או שיאשימו את מצריים אנחנו ניסינו להחזיר את השטח
זה באמת עצוב אנחנו אמורים להיות חברים
לא חייב להמשיך את מה שהיה בעבר אפשר להגיד חלאס וללמוד לחיות ביחד
כמו שקורה בחיפה
לא חייב להמשיך את מה שהיה בעבר אפשר להגיד חלאס וללמוד לחיות ביחד
כמו שקורה בחיפה
היא לא נגד ישראל היא תומכת לשחרר את פלסטין מהחמאס
רגע מה היא נגד ישראל?? איפה היא אמרה?
אנונימית
שואל השאלה:
המדינה לא הייתה שייכת להם בכלל .
הם פלישתים שבאו ממדינות ערב כגון סוריה , לבנון , מצריים ..
הם טוענים שהמקום שייך להם .אבל הוא שייך בכללי לעם היהודי .
הם טוענים שירושלים היא עיר הבירה של פלסטין
אחמ אחמ סליחה אפשר לראות הוכחה שירושלים שייכת לפלסטין
ומעניין מאוד משה רבנו היה פלסטיני במקור והוציא את בני פלסטין ממצרים חחח כתבו על זה בגוגל .
גם על ישו טוענים שהוא היה פלסטיני והציונים רצחו אותה וגם את זה כתבו בגוגל .
אה וגם אברהם אבינו היה פלסטיני והיה אבא רק של ישמעאל שהוא גם פלסטיני . הם טוענים שיצחק לא הבן האמיתי של אברהם .
כל זה הם מעלים לאינטרנט באתר שלהם בפלסטין
מדהים , מדהים שזה מה שהם מלמדים את הפלסטינים . למחוק את ההיסטוריה היהודית ששייכת לנו מכאן .
המדינה לא הייתה שייכת להם בכלל .
הם פלישתים שבאו ממדינות ערב כגון סוריה , לבנון , מצריים ..
הם טוענים שהמקום שייך להם .אבל הוא שייך בכללי לעם היהודי .
הם טוענים שירושלים היא עיר הבירה של פלסטין
אחמ אחמ סליחה אפשר לראות הוכחה שירושלים שייכת לפלסטין
ומעניין מאוד משה רבנו היה פלסטיני במקור והוציא את בני פלסטין ממצרים חחח כתבו על זה בגוגל .
גם על ישו טוענים שהוא היה פלסטיני והציונים רצחו אותה וגם את זה כתבו בגוגל .
אה וגם אברהם אבינו היה פלסטיני והיה אבא רק של ישמעאל שהוא גם פלסטיני . הם טוענים שיצחק לא הבן האמיתי של אברהם .
כל זה הם מעלים לאינטרנט באתר שלהם בפלסטין
מדהים , מדהים שזה מה שהם מלמדים את הפלסטינים . למחוק את ההיסטוריה היהודית ששייכת לנו מכאן .
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו רוצים איתם שלום .. אם הם רוצים שלום , קדימה -הפסקת אש..
עשינו שלום עם סעודיה , מצריים , ירדן , טורקיה , מרוקו ..שהפלסטינים החסרי ישע יעמדו על שלהם ויצאו נגד הממשלה שלהם .
הם מקצינים הכל וזה פשוט משגע ..
אנחנו רוצים איתם שלום .. אם הם רוצים שלום , קדימה -הפסקת אש..
עשינו שלום עם סעודיה , מצריים , ירדן , טורקיה , מרוקו ..שהפלסטינים החסרי ישע יעמדו על שלהם ויצאו נגד הממשלה שלהם .
הם מקצינים הכל וזה פשוט משגע ..
אנונימית
מסכימה אבל לא יודעת מה כל כך משכנע אותם שזה השטח שלהם אבל לדבר איתם זה כמו לקיר הם בחיים לא יקשיבו. היא העלתה סטורי כי שטפו לכולם את המוח שאנחנו רוצחים ילדים קטנים ולוקחים שטחים ומעיפים אנשים מהבית שלהם והיא כנראה תמימה מספיק בשביל ליפול בשביל זה השטח היחיד שיש לנו הם מנסים לקחת
אנונימית
שואל השאלה:
כלכך נכון
כלכך נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אה והם טוענים שהם הכנענים האמיתיים ..ליטרלי
והאם טוענים שהציונים זה לא בני ישראל
מצחיק עד כמה הם מתכחשים לאמת
אה והם טוענים שהם הכנענים האמיתיים ..ליטרלי
והאם טוענים שהציונים זה לא בני ישראל
מצחיק עד כמה הם מתכחשים לאמת
אנונימית
פשוט עצוב מצידם להשפיע על כל העולם ולגרום לכולם לחשוב שאנחנו הרוצחים בסיפור יש להם 300 מדינות אחרות ולנו רק אחת מה כל כך כואב להם
אנונימית
שואל השאלה:
יש להם דגל אבל אין להם מדינה
אה חח והדגל שלהם הוא חיקוי של דגל ירדן ..
מעניין למה מדינות ערב כגון סוריה , סעודיה , מצריים , ירדן ובחריין לא מוכנות לקחת את הפלסטינים אליהם אם תומכים במוסלמים .. כנראה הם לא סובלים את השקרים של הפלסטינים
יש להם דגל אבל אין להם מדינה
אה חח והדגל שלהם הוא חיקוי של דגל ירדן ..
מעניין למה מדינות ערב כגון סוריה , סעודיה , מצריים , ירדן ובחריין לא מוכנות לקחת את הפלסטינים אליהם אם תומכים במוסלמים .. כנראה הם לא סובלים את השקרים של הפלסטינים
אנונימית
לא נראלי שהיא נגד ישראל. אולי היא תומכת בפלסטין אבל זה לא אומר שהיא נגד ישראל..
זה ממש צבוע
אז למה אומרים את זה במלחמות עם ישראל אנחנו לא קשורים
פרי פלסטין זה לשחרר את המדינה כי מבחינתם היא הייתה שייכת לפלסטינים לא קשור לחמאס
פרי פלסטין זה לשחרר את המדינה כי מבחינתם היא הייתה שייכת לפלסטינים לא קשור לחמאס