11 תשובות
שואל השאלה:
חחח מה תיקון? זה בעיה באפליקציה לא בטלפון ימצחיק
אנונימית
תמחק/י ותתקינ/י?
תשלחי משוב לאפליקציה?
שואל השאלה:
לא לענות סתם :)
בן אדם אחר היה הולך לתיקון בגללך
מה זה כל הסימני שאלה האלה
אתה שואל או עונה? אני זאת ששאלה שאלה..
אנונימית
אני מנסה לעזור
זה לא אשמתי שהרעיונות שלי לא טובים בשבילך, עובדה שאם שאלת אז זאת אומרת שאת/ה גם לא יודע/ת מה לעשות.., אני רק מנסה לעזור
שואל השאלה:
לא הקלטה של עצמי, ששלחו לי
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי.
אנונימית
נסי קודם כל לאתחל את הטלפון
תשלחי בקבוצה עם עצמך בווצאפ ודרך הוואצאפ תשמעי
אנונימי