5 תשובות
kinda exiteddd
אין לרוסיה שום עניין במלחמת עולם, ולכן היא תשיג את המטרות שלה באוקראינה ותעצור, אחת הסיבות שלרוסיה לא אכפת לתקוף את אוקראינה זה בגלל שהיא יודעת שהמערב לא ייזום שום פעולה צבאית נגדה
אמאלה כן
ככל הנראה זה לא יסלים למלחמת עולם, לשום צד אין אינטרס בזה, לכן התרחיש ההגיוני הוא שרוסיה תכבוש חלקים מאוקראינה אם לא את כל אוקריאנה והמערב יגיב בסנקציות כלכליות בעיקר
תלוי עד כמה הרוסים ימשיכו להילחם, לא הם ולא האמריקאים רוצים מלחמה אבל את רואה לאן זה ממשיך
באותו הנושא: