2 תשובות
לא לומדים, אוכלים שוקולד
קוראים את החומר לאט ומוודאים שהבנת, ככה איזה פעמיים או שלוש
ואז מתרגלים שאלות בגרות
ופעם אחרונה עוברים על החומר בקטנה
ואז מתרגלים שאלות בגרות
ופעם אחרונה עוברים על החומר בקטנה
באותו הנושא: