8 תשובות
הכל טוב, תשבי מאחוריהן או משהו ותדברי איתן
הכל בסדר, תשבי קרוב אליהן ולא יקרה כלום אם תשבי לבד... יהיה לך מקום לרגליים, קצת שקט :)
תשבי וחכי שמישהו ישב לידך
מאין לך לדעת אולי תפלי על בעלך לעתיד או על פריקית מוזרה
מאין לך לדעת אולי תפלי על בעלך לעתיד או על פריקית מוזרה
שואל השאלה:
אנונימית יש מצב שהטיול שלך בצפון?
אנונימית יש מצב שהטיול שלך בצפון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל אני ממש בבאסה:(
אוף אבל אני ממש בבאסה:(
אנונימית
לי מחר ואסור טלפון..
אנונימית
יש לך יותר מ3 חברות אני משער פשוט מה שיבוא
תיהיא ספונטנית אל תילחצי הכל טוב יאללה
תיהיא ספונטנית אל תילחצי הכל טוב יאללה
תשבי לבד הכי טוב תשימי מוזיקה באוזניות
באותו הנושא: