8 תשובות
הכל טוב, תשבי מאחוריהן או משהו ותדברי איתן
הכל בסדר, תשבי קרוב אליהן ולא יקרה כלום אם תשבי לבד... יהיה לך מקום לרגליים, קצת שקט :)
תשבי וחכי שמישהו ישב לידך
מאין לך לדעת אולי תפלי על בעלך לעתיד או על פריקית מוזרה
שואל השאלה:
אנונימית יש מצב שהטיול שלך בצפון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל אני ממש בבאסה:(
אנונימית
לי מחר ואסור טלפון..
אנונימית
יש לך יותר מ3 חברות אני משער פשוט מה שיבוא
תיהיא ספונטנית אל תילחצי הכל טוב יאללה
תשבי לבד הכי טוב תשימי מוזיקה באוזניות