5 תשובות
או קארה או ארוך יהיה לך מושלם
אם את דומה לגוון ולעשות משהו שונה תעשי קארה
אם את רוצה*
הוא יםה, תאריכי קצת למה לא להסתפר תמיד אפשר בשנייה להאריך זה קשה
השיער שלך מהמםם כל כך!!