22 תשובות
לא עשיתי היום , על מה היה הכתיבה?
שואל השאלה:
should schools give more lessons on environmental issues
should schools give more lessons on environmental issues
אנונימית
יואו איזה לא מכובד , לנו היה הכי קל הביאו לנו על האם למידה מרחוק זה יעיל נראלי, אבל האנסין היה כל כך קשה
שואל השאלה:
על מה היה האנסין?
באמת נדבקתי בזמן הלא נכון
על מה היה האנסין?
באמת נדבקתי בזמן הלא נכון
אנונימית
חח אני גם נדבקתי היום בקורונה , האנסין היה קשה אני לא בדיוק זוכר על מה אבל אני זוכר שהרבה מורים התלוננו על האנסין הזה
שואל השאלה:
אז לנו עשו ההפך
האנסין האמת לא היה כזה נוראי אבל ממש משעמם זה היה משהו על חלק בקטנה איך הפרות גדלות ובעיקר איך זה משפיע על הסביבה ואז היה משהו על גידול בשר במעבדות בלי לפגוע בחיות קצת הזוי גם
אבל באמת לא מבינה מה הם רצו בכתיבה אני רוצה שהם יביאו לי דוגמא על כתיבה על הנושא הזה
אז לנו עשו ההפך
האנסין האמת לא היה כזה נוראי אבל ממש משעמם זה היה משהו על חלק בקטנה איך הפרות גדלות ובעיקר איך זה משפיע על הסביבה ואז היה משהו על גידול בשר במעבדות בלי לפגוע בחיות קצת הזוי גם
אבל באמת לא מבינה מה הם רצו בכתיבה אני רוצה שהם יביאו לי דוגמא על כתיבה על הנושא הזה
אנונימית
שואל השאלה:
^^תרגיש טוב:)
^^תרגיש טוב:)
אנונימית
וואלה לא פייר אבל הם לא מתחשבים מאז הקורונה הבגרויות נעשו קשות יותר ללא ספק
תודה לך
שואל השאלה:
הם פשוט חושבים טוב נתנו להם הקלות אבל זה לא פייר לתלמידים של שנים קודמות אז נדפוק אותם ברמות של הבגרויות הכי קשה שאנחנו יכולים:)
גם ככה מבחינתם אנחנו רק מכונות ציונים ולא יותר
הם פשוט חושבים טוב נתנו להם הקלות אבל זה לא פייר לתלמידים של שנים קודמות אז נדפוק אותם ברמות של הבגרויות הכי קשה שאנחנו יכולים:)
גם ככה מבחינתם אנחנו רק מכונות ציונים ולא יותר
אנונימית
חד משמעית אני מסכים איתך לגמרי , גם ככה הבגרויות האלה זה רק ציונים שלא נותנים לנו שום דבר לחיים כאילו ידע ממשי , אנחנו אשכרה מכונה של ציונים
כן ראיתי ששינו , לא בדיוק נכנסתי לעומק רק ראיתי שיש להם מלא עבודות לעשות נכון?
שואל השאלה:
כן לדעתי החשובים זה לשון אנגלית היסטוריה אבל ממש טיפה כי זה נוראי הבגרות ונראה לי זהו אולי גם תנך
כן לדעתי החשובים זה לשון אנגלית היסטוריה אבל ממש טיפה כי זה נוראי הבגרות ונראה לי זהו אולי גם תנך
אנונימית
שואל השאלה:
יש להם עבודה ענקית לעשות קוראים לזה עבודה סמיניונרית או משהו כזה אמא שלי אמרה שזה עבודה שעושים בתואר או לפי תואר
יש להם עבודה ענקית לעשות קוראים לזה עבודה סמיניונרית או משהו כזה אמא שלי אמרה שזה עבודה שעושים בתואר או לפי תואר
אנונימית
הרגע הזה שאני עושה 5 תנך זה קשהה את לא מבינה כמה
וואי איזה באסה בשבילם שמעי הם מחפשים רעיונות ויוצא להם רק רע זה לא שינוי ממשי
שואל השאלה:
אני גם לא רוצה להבין חחח לי היה פנימי עם עבודות וגם זה היה לי יותר מידי
הם צריכים להפסיק לחפש פשוט ישאלו אותנו יש מועצת תלמידים ארצית למה שלא ישאלו לפחות אותם יבקשו עזרה איך לשנות את הבגרויות במקום סתם להקשות יותר
אני מוכנה להתערב שרוב מי שנמצא בממשלה ובכנסת או שיש להם בגרות מינימלית או אין בגרות
אני גם לא רוצה להבין חחח לי היה פנימי עם עבודות וגם זה היה לי יותר מידי
הם צריכים להפסיק לחפש פשוט ישאלו אותנו יש מועצת תלמידים ארצית למה שלא ישאלו לפחות אותם יבקשו עזרה איך לשנות את הבגרויות במקום סתם להקשות יותר
אני מוכנה להתערב שרוב מי שנמצא בממשלה ובכנסת או שיש להם בגרות מינימלית או אין בגרות
אנונימית
יש לך ראש ממשלה חליפי(שהולך להיות ראש ממשלה עוד שנה וחצי) ששמו יאיר לפיד בלי תעודת בגרות ....
שואל השאלה:
באמת שאני לא מופתעת אבל להם זה בסדר להיות בלי לנו לעם הנחות יהיה קשה בלי תעודת בגרות
ואני לא חושבת שהממשלה תחזיק כל כך הרבה זמן בנט עושה את אותה הטכניקה שביבי עשה לגנץ
באמת שאני לא מופתעת אבל להם זה בסדר להיות בלי לנו לעם הנחות יהיה קשה בלי תעודת בגרות
ואני לא חושבת שהממשלה תחזיק כל כך הרבה זמן בנט עושה את אותה הטכניקה שביבי עשה לגנץ
אנונימית
אני מסכים שהציונים האלה חשובים לאוניברסיטה אבל אני אומר שכמעט שום מקצוע בבית ספר הוא ריאלי לחיים שלנו אולי חוץ מאנגלית וכמה בודדים נוספים
שואל השאלה:
ראית גם איך שינו את הבגרויות לאלה שעולים לכיתה י'? נשמע לי יותר גרוע ממה שיש לנו
ראית גם איך שינו את הבגרויות לאלה שעולים לכיתה י'? נשמע לי יותר גרוע ממה שיש לנו
אנונימית
שואל השאלה:
הציונים כן נותנים לנו משהו להתקבל לאוניברסיטאות טובות להתקבל לעבודות
בלי ציונים טובים ובלי תעודת בגרות אי אפשר ללמוד כל מקצוע ויש עבודות שמקבלות רק עם תעודות בגרות לצערינו זו המציאות
הציונים כן נותנים לנו משהו להתקבל לאוניברסיטאות טובות להתקבל לעבודות
בלי ציונים טובים ובלי תעודת בגרות אי אפשר ללמוד כל מקצוע ויש עבודות שמקבלות רק עם תעודות בגרות לצערינו זו המציאות
אנונימית
באותו הנושא: