7 תשובות
הפועל לא מביאים דגלי ישראל למשחקים, הם מייצגים את השמאל הקיצוני
בגלל זה אף אחד לא אוהב אותם
בגלל זה אף אחד לא אוהב אותם
שואל השאלה:
אני די בטוח אין פה מסר אנטי ישראלי, ואני מכיר המון אוהדי הפועל שהם לא שמאל קיצוני. הפועל זה באמת יותר שמאל, אבל לא קיצוני, אין מה להגזים
אני די בטוח אין פה מסר אנטי ישראלי, ואני מכיר המון אוהדי הפועל שהם לא שמאל קיצוני. הפועל זה באמת יותר שמאל, אבל לא קיצוני, אין מה להגזים
"השלט נועד להביע הסתייגות מגל האהדה הלאומי ששטף את מדינת ישראל לאחר הניצחון המפתיע על צ'לסי והשתלב עם הלאומיות הגואה שנה לאחר פרוץ האינתיפאדה השניה. הדבר בא לידי ביטוי באלפי אוהדים של קבוצות אחרות אשר ליוו את הקבוצה וסיקור אוהד בתקשורת הישראלית, "כבוד מפוקפק" שהיה שמור עד אותה עת רק למכבי ת"א כדורסל השנואה.
השלט נדד עם הקבוצה למשחקי הקבוצה באותה עונה. שיר ברוח דומה, "לא מייצגים את ישראל" היה גם הוא שכיח בתקופה המדוברת. השלט המשיך להיתלות לאחר מכן במשחקי הקבוצה, והפך לאחד מנקודות המחלוקת סביב הפועל בקרב אוהדי ותקשורת הספורט בישראל." (ויקיפועל)
השלט נדד עם הקבוצה למשחקי הקבוצה באותה עונה. שיר ברוח דומה, "לא מייצגים את ישראל" היה גם הוא שכיח בתקופה המדוברת. השלט המשיך להיתלות לאחר מכן במשחקי הקבוצה, והפך לאחד מנקודות המחלוקת סביב הפועל בקרב אוהדי ותקשורת הספורט בישראל." (ויקיפועל)
בשנת 2002 שבפועל הצליחה להגיע לשלבים מתקדמים בגביע אופא (הליגה האירופית). הרבה אוהדים של מכבי וביתר אמרו שהפועל הם גאווה לישראל והם מקווים שהם ינצחו, מה שמראה על צביעות ענקית מצידם. בגלל זה אוהדי הפועל הכינו את השלט הזה. השלט הזה מלווה אותנו הרבה שנים כבר.
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הבעיה להגיד שבפועל הם גאווה לישראל? ואיפה הצביעות?
לא הבנתי מה הבעיה להגיד שבפועל הם גאווה לישראל? ואיפה הצביעות?
צביעות כי הרי פתאום קבוצה שאתה שונא ומקלל אותה כל משחק ויש יריבות גדולה מצליחה בחול אז אתה אומר וואלה כל הכבוד אמן הם ינצחו. זה הכי צביעות שיש
שואל השאלה:
צודק
צודק