12 תשובות
מטומטם
וואי הוא מעצבן אותי ממש
אני מתה על פיט דיווידסון
והוא פאקינג מעודד אנשים לפגוע בו
זה נוראי
אני מתה על פיט דיווידסון
והוא פאקינג מעודד אנשים לפגוע בו
זה נוראי
הוא די זבל
יש לו שירים טובים, אבל בתור בן אדם אני לא אוהב אותו
יש לו שירים טובים, אבל בתור בן אדם אני לא אוהב אותו
הוא פשוט אדם לא יציב נפשית שלא לוקח את התרופות שלו, וזאת התוצאה.
שואל השאלה:
הוא גם סובל ממניה דיפרסיה אבל מסרב ללכת לטיפול
הוא גם סובל ממניה דיפרסיה אבל מסרב ללכת לטיפול
אנונימי
אני תומך בו בכל הדרך
ייזוס הוא המושיע שלנו
ייזוס הוא המושיע שלנו
הוא אובססיבי ברמות שזה חונק
כאילו הוא קרא לה my wife זה ex wife רציני יש לו רגשות חזקים רצח אליה
וגם הוא אמר שהוא המעריץ מס1 שלה
אבל אני לא שופטת כי יש לו את המניה דיפרסיה בה הוא מרגיש על גג העולם
כאילו הוא קרא לה my wife זה ex wife רציני יש לו רגשות חזקים רצח אליה
וגם הוא אמר שהוא המעריץ מס1 שלה
אבל אני לא שופטת כי יש לו את המניה דיפרסיה בה הוא מרגיש על גג העולם
מתנהג כמו ילד בכיתה ד
תפסיקו לצאת עליו יש לו בעיות נפשיות והוא לא מוכן לטפל בהם וההתנהגות שלו זה כתוצאה מהפרעה שגורמת לו לא לחשוב בהיגיון
"יש לו בעיות נפשיות" זה לא תירוץ כשהוא ביודעין מסרב לקבל טיפול. הוא מאמלל את המשפחה שלו.
שואל השאלה:
אי אפשר לסלוח לו בגלל הבעיות הנפשיות שלו כי הוא מסרב לטפל בעצמו והוא פוגע בילדים שלו בעיקר
אי אפשר לסלוח לו בגלל הבעיות הנפשיות שלו כי הוא מסרב לטפל בעצמו והוא פוגע בילדים שלו בעיקר
אנונימי
לא צריך לסלוח לו אבל הוא פשוט לא חושב בצלילות.
הוא מסרב לקחת כדורים כי הוא מאמין בישוע שיטפל בו ללא כדורים וזה ושהבריאות זה מאלוהים ולא מטיפול מסוג כזה
הוא מסרב לקחת כדורים כי הוא מאמין בישוע שיטפל בו ללא כדורים וזה ושהבריאות זה מאלוהים ולא מטיפול מסוג כזה
באותו הנושא: