11 תשובות
מרוקאים נראלי?
גם קצת תימנים אני מודה..
גם קצת תימנים אני מודה..
תימנים!
וזה כי החברה הכי טובה שלי תימנייה כפרעלייה! :)
וזה כי החברה הכי טובה שלי תימנייה כפרעלייה! :)
רק בגלל שאת מרוקאית ושאלת את זה אז תימנים
אנונימית
תימנים ומרוקאים
שואל השאלה:
האמת אני גם מרןקאית גם תימניה וגם טריפוליטאית אבל הרוב מרוקאית אז דפקתי לעצמי את השם הזה
האמת אני גם מרןקאית גם תימניה וגם טריפוליטאית אבל הרוב מרוקאית אז דפקתי לעצמי את השם הזה
אנונימית
מרוקאים
יש לי חברה מדהימה
יש לי חברה מדהימה
אני בוכה
אנונימית
אז לא משנה מה בוחרים מפרגנים לך
אנונימית
תימנים
פינים.
אנונימית
מרוקאים ברור
באותו הנושא: