8 תשובות
תעבור מקום אם הוא מפריע לך ללמוד מי הוא בכלל
לפי דעתי כדי לך לעבור זריז, הוא רק מזיק לך, ואם הוא רב איתך אז בעיה שלו. אם הוא מזיק לך אתה לא צריך לשבת לידו, בסופו של דבר לבית ספר באים ללמוד ואם הוא מזיק לך מבחינת למידה ומצב רוח תעבור, ואם הוא רב איתך תגיד לו את מה שאתה חושב ואם הוא לא מסכים איתך או רב איתך פשוט תלך, כי "חבר" כזה לא תורם זה רק מזיק
שואל השאלה:
אני פשוט מאוד מפחד ממנו והתגובה שלו ואיך שהוא יכול להגיב
אני פשוט מאוד מפחד ממנו והתגובה שלו ואיך שהוא יכול להגיב
כעיקרון אם אתה מפחד שהוא יבין ממך שאתה זה שרצית לעבור מקום, אתה יכול לספר למחנכת מה המצב היא בטוח תבין ואז היא תוכל להעביר מקומות ועוד כמה ילדים ואז הוא בחיים לא ידע, אבל לדעתי כדי לך להגיד לו לא משנה מה התגובה, כי ככה הוא ידע מה אתה מרגיש וסליחה אבל אם הוא לא מבין, אז הוא ממש לא חבר. בהצלחה :) ובכללי תאמין לי זה ממש כיף ומשחרר להגיד מה אתה חושב, אבל אם אתה מעדיף שלא פשוט תגיד למחנכת :)
תדבר עם המורה שתעביר אותך מקום מעצמה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אההמ
שכחת להביא לי פרח נראלי
שכחת להביא לי פרח נראלי
שואל השאלה:
כן ,סליחה
כן ,סליחה