10 תשובות
אישית ראיתי בערוץ 14 לא יודעת לגבי ערוצים אחרים והם גם הוסיפו מוזיקה עצובה ברקע כדי שנרחם עליה
אנונימית
זה לא נכון, פרסמו את זה אתמול בכאן 11 בחדשות הערב וגם ציינו ש"ליברמן שתה קפה באדישות"
די לשקר
די לשקר
מזעזע , ממשלה ותקשורת מזעזעת
מאוד הדגישו את זה זה היה גם בסרטון של הכותרת של הכתבה בתחילת החדשות כשמקריאים את הכותרות
התקשורת מושחתת אין לי מה להגיד.
סליחה אבל אני רואה חדשות רק בכאן 11
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור למה שאני אמרתי
אמרתי בעצם שחייבים לגנות את ההסתרה האיומה של התשקורת
את לא גינת אותם
אבל זה לא קשור למה שאני אמרתי
אמרתי בעצם שחייבים לגנות את ההסתרה האיומה של התשקורת
את לא גינת אותם
אנונימי
ממש לא
שואל השאלה:
מה עם ערוץ 12 ו 13?
עד כמה הדגישו את זה בערוץ 11?
מי שמשקר היא התקשרות שנשמע שאתה לא מחזיק בדעות הגיוניות לגביה
מה עם ערוץ 12 ו 13?
עד כמה הדגישו את זה בערוץ 11?
מי שמשקר היא התקשרות שנשמע שאתה לא מחזיק בדעות הגיוניות לגביה
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמח מאוד שפעם בשנה ערוץ אחד מתייחס קצת כראוי אולי.....
אבל אני עצוב שאת מתעלמת ממצב התקשורת
איפה ההגינות?
אני שמח מאוד שפעם בשנה ערוץ אחד מתייחס קצת כראוי אולי.....
אבל אני עצוב שאת מתעלמת ממצב התקשורת
איפה ההגינות?
אנונימי
באותו הנושא: