6 תשובות
כדאי להרשם
כדאי להרשם
שואל השאלה:
למה כדאי
לא הסבירו לנו
אני לא מבינה איך זה יעזור לי
סליחה שאני שואלת הרבה פשוט אני לא מבינה
למה כדאי
לא הסבירו לנו
אני לא מבינה איך זה יעזור לי
סליחה שאני שואלת הרבה פשוט אני לא מבינה
כדאי להירשם. אני נרשמתי ולא מצטערת על זה באמת
אם יש לך התלבטויות תדברי איתי
אם יש לך התלבטויות תדברי איתי
את חייבת לקחת גם בכיתה י
לפחות אצלי זה ככה
בכל מקרה מומלץ כבר בכיתה י
לפחות אצלי זה ככה
בכל מקרה מומלץ כבר בכיתה י
כדאי
מקסימום תחליפי ביא
מקסימום תחליפי ביא
באותו הנושא: