11 תשובות
כן
זה לא חום נמוך. תשארי בבית
זה לאו דווקא קטרינה יש הרבה מחלות בעולם, אם את לא תרגישי טוב בבוקר, לא הייתי ממליצה ללכת ..
אנשים שכחו שיש מחלות חוץ משפעת, גם לפני הקורונה אנשים לא היו מגיעים לבית ספר כי הם חולים
לא ממליצה יש מצב שזה סתם מחלה או קורונה וזה נתפס מאוחר יותר
שואל השאלה:
אוףף לא בא לי להישאר בבית ):
אוףף לא בא לי להישאר בבית ):
אנונימית
לא, בלי קשר לקורונה, אם לא מרגישים טוב לא הולכים לבית הספר
אם את מרגישה בסדר אז תלכי לבית ספר
זה לא כזה נמוך
תראי איך תיהי מחר בבוקר ואז תחליטי
אם כמו היום, מומלץ שלא
תראי איך תיהי מחר בבוקר ואז תחליטי
אם כמו היום, מומלץ שלא
לא כדאי, גם אם זה לא קורונה את יכולה להדביק ילדים בשפעת
37.9 זה סבבה טיפה גבוה
באותו הנושא: