42 תשובות
הוצאנו את החולצה מהארון כדי לפנות מקום לבנים
אחד החזקיםם אני גם ב י ואנחנו רושמים את זה
המורה תודי שקיבלת אחלה מחזור :)
שואל השאלה:
יאו מדהים
הייתי רגיל הייתי נורמאלי הגעתי לי5 תראו מה קרה לי
אפילו טמפון לא יכול לעצור מחזור כזה
סתם חאלס ח ח ח ח
גם חמאס אין פצצה כמונט
לא הבנתי, מה אכפת מהקפוצ'ון? יש פה כיתה של העליון. הווווופ שבוע מבצעי.
אנונימית
לא אנחנו לא לירן דנינו ללכת לא נותן לנו כוח
אולי אנחנו פדלאות אבל אנחנו עדיין לפניך
אצלנו לא טועים כי על טעויות משלמים ואין לנו תקציב
אנחנו האיכות אתם הסביבה
אם אתם רואים את זה סימן שפראייר סוחב לי את התיק
עזבו מה כתוב גם ככה בסוף זה הופך לפיגמה
כל אחד ואשאיפות שלו
אפילו לתיבת נוח לא עלו חיות כמונו
שואל השאלה:
תודה לכולםם!! 3>
אצל אח שלי היה לפני כמה שנים רצינו לרדת לאילת אבל היא לא הסכימה
יש לי רשימה
דקה אני אעשה עריכה לתגובה
אני אהבתי את:
אנחנו איכות, אתם הסביבה
(בגב) אם אתה קורא את זה- כנראה יש איזה פראייר שסוחב לי את התיק
הכיתה שלי הם 10/10
60 שקל על סווטשירט?! מה אני עומר אדם?!
אנחנו באנו- לשחרר את שולי
תזהר למדתי ג'ודו במתנס
משפחה לא בוחרים, המנהלת בוחרת
(בגב) אם אתם קוראים את זה כבר, תעשו מסאז
אין לי בעיות קשב, ו- יואו! תראו ציפור
עצור! אייקון לפניך
פדלאה פדלאה אבל עדיין לפניך
בדרך לסאחילנד
חייב ללכת, חייב ללכת
(בגב) תראי המורה עכשיו גם לנו יש עיניים בגב (ציור של עיניים)
כל אחד מאיתנו הוא פרח וביחד אנחנו פרחחים
אנחנו פה זמנית, הגיהנום בשיפוצים
קלאס באפס מאמץ
את סתם חיקוי, אני המקור
מכירים את התחושה שיש לכם חשק לצאת לטיול? וואלה גם אני לא
אנחנו כמו דגל ארצות הברית: חבורה של כוכבים ששמים פס על כולם
מה זה 40 שנה במדבר לעומת יומיים עם __
כיתה כזאת עוד לא קמה (ציור של ילד ישן) וכנראה גם לא תקום
כולנו פינטזנו על הפטיש באוטובוס
לטיול יצאנו, את המורה איבדנו
אפילו בסרטן הפריך אין קציצות כמונו
אפילו בתיבת נח אין חיות כמונו
עוד פיג'מה לארון
לכל כובע יש טמבל
באתי, ראיתי, יאללה הביתה
שתה, שים כובע, שתוק
של נעליך מעל רגליך ולך לישון כפרה
עוד קצת וdie
הוקוס פוקוס תיחנק מקוקוס
סליחה? מסכה! אין מקום לנגיף הקורונה בטיול זה
כולם שונאים את זה, רק הצ'אחלות קוראות לזה #טיוש
אני לא אביא לך חטיף, תשכח מזה
חנו"ן=חי נכון ונהנה
מה אתם מוציאים אותי לטיול, אני כלב?
אם ארתור הצליח לעבור 26 עונות בכיתה ג', מאמינים שנעבור גם את זה
בגללנו לשמפו יש הוראות שימוש
"כשאתה מבולבל, זרת אל על"~פטריק סטאר
(מספר הילדים בכיתה) סיבות למה הכיתה שלנו לא נורמלית (שמות של כולם)
(חולצה בצבע כתום) אנחנו לא אסירים, רק יצאנו לטיול
אל תהיו מזלג בעולם של מרק
אני והמורה בסדר גמור, היא בסדר ואני גמור
כיתה __ מסובבת לכם את הראש (כתוב הפוך)
זהו, הלך הילד
כל שאר החולצות שלי בכביסה
אנחנו לא עושים טעויות, ואם כן זה בטעות- בטעות באנו לטיול.
איפה המזגן כשצריך אותו
עצם העובדה שבאנו לטיול אומרת שאנחנו מקופחים
את המבחן של (מורה קשוח) ממילא לא נעבור, לפחות את זה כן
תפסיקו להסתכל לי על החולצה, זה טיפה לא נעים לי
אין משפט, תרקדו
אבל הבטיחו שהנהג יקח אותנו לתימן
i always feel like somebodys watching me
רצינו חו"ל קיבלנו חול
הייתם מתים להיות חלק מאיתנו (ציור של פאזל)
אמנם אנחנו חיים בסרט, אבל אתם מתים לראות אותו
ציף ציף, שריק שרק
אמנם אני לא משחק כדורעף, אבל אני עדיין חם
(חולצה ורודה) הבנים והבנות רבו על צבע לחולצה הבנים ניצחו.
(חולצה ורודה) זה מה שקורה כשנותנים לבנים לעשות כביסה.
ספיידרמן: רוצה לחזור הביתה
אצלנו לא טועים כי על טעויות משלמים ואין לנו תקציב
שואל השאלה:
אין לי פרח להביא לך אבל זה גאוני!!
אמרו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו
י5 טבעי שלא תוכל לשלוט בעצמך
אנונימית
י5 עולים באש
אמלה הדברים פה גאונים
כל אחד והשאיפות שלו וציור של נרגילה וסיגריה.
*השם של הרכזת* תודי שמחזור כזה לא היה לך.
הכי אני אוהב זה את הבית
לטיול יצאנו, את כל המורים שגענו..
ביקשו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו.
*השם של הרכזת* יש הקלות גם במסלול?
לך תתווכח עם שלושים בנות על הצבע של החולצה(אם הצבע שלכם צבע נשי בחולצה)
י5 מתחברים לטבע (וציור של עלה גראס)
אפילו פטריק לא כוכב כמונו
שעל נעלייך מעל רגלייך י5 לפנייך


יש משהו אבל קצת סוטה-
12 שנה דופקים אותנו ולא גמרנו
נקווה שלא נחזור אחד פחות או יותר
י5 כיתה אש
חחח גם אני הייתי י5 וזה היה המשפט
כיתה י חמש, הכי טובה שיש!
י5 תחת אש
אנונימית
אמרו לנו להביא תו ירוק בסוף הבאנו רק ירוק
אנונימית
אתם יודעים למה אנחנו י5? כי חמסה על היופי שלנו
TwT
המורה את לא מבינה אצלנו בבית ספר גדלנו בשכונה
די רגע אני י5 ואנחנו צריכים משהו לטיול שנתי .
אנונימית
שואל השאלה:
הלםם
שואל השאלה:
מתי הטיול שנתי שלך?
מרץ
אנונימית
שואל השאלה:
גם שלי לול
שואל השאלה:
22.23.24. ואז 25 חופש??
לא זוכרת תאמת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אם את מהכיתה שליי
מה האות הראשונה של השם שלך?
(את לא חייבת לומר)
ס
אנונימית
שואל השאלה:
איי אין לי ס בכיתה!
אבל היה נחמד להכיר אותך!
חחח גם ליי
אנונימית