52 תשובות
גם הוא בגד
להיפרד
שניכם רציתם לבגוד אחד בשני כאילו זה די דפוק
שניכם רציתם לבגוד אחד בשני כאילו זה די דפוק
רגע שאני אבין, את בגדת בבן זוג שלך עם הבן זוג שלך?
שניה,
הוא לא ידע שהוא מדבר איתך כאילו??
הוא לא ידע שהוא מדבר איתך כאילו??
שואל השאלה:
לא. זה היה באינטרנט
ושנינו לא רצינו להזדהות בתמונות
לא. זה היה באינטרנט
ושנינו לא רצינו להזדהות בתמונות
אנונימית
אז להפרד
שואל השאלה:
סיפור מטומטם זה קרה דרך אפליקציה מסויימת שכנראה קיבלתי הצעה של משתמש דרך האנשי קשר שלי
סיפור מטומטם זה קרה דרך אפליקציה מסויימת שכנראה קיבלתי הצעה של משתמש דרך האנשי קשר שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לרוב אתה חסום כפרה
הוא גם עשה את זה, אבל אני לא רוצה להפרד אנחנו פשוט היינו ממש מבולבלים ברמה של לא דיברנו נראלי שנינו מהלם
לרוב אתה חסום כפרה
הוא גם עשה את זה, אבל אני לא רוצה להפרד אנחנו פשוט היינו ממש מבולבלים ברמה של לא דיברנו נראלי שנינו מהלם
אנונימית
חחח אני מתה, בידור חם מהתנור.
סליחה, סליחה.
תשאלי אותו מה הוא חושב על זה. אחרי כמה ימים שבהם תעכלו את ההלם.
סליחה, סליחה.
תשאלי אותו מה הוא חושב על זה. אחרי כמה ימים שבהם תעכלו את ההלם.
תנסו לשקם את הזוגיות, לפחות עד הפעם הבאה שתפגשו.
אולי בחילופי זוגות.
אולי בחילופי זוגות.
אנונימי
חח מצטער, זה הצחיק אותי כל כך.
עכשיו לענייננו - שניכם התכוונתם לבגוד, במזל זה יצא שנפגשתם אחד עם השני. אני לא מאמין בגורל או בהכוונה מא-לוהים, אבל לדעתי זה לגמרי סימן שקיבלתם הזדמנות נוספת ושווה להשקיע במע' היחסים הזאת.
עכשיו לענייננו - שניכם התכוונתם לבגוד, במזל זה יצא שנפגשתם אחד עם השני. אני לא מאמין בגורל או בהכוונה מא-לוהים, אבל לדעתי זה לגמרי סימן שקיבלתם הזדמנות נוספת ושווה להשקיע במע' היחסים הזאת.
תיפרדו.
למה בוגדים? מהסיבה שהזוגיות נהיית משעממת ושיגרתית..
תראו איך אפשר לעשות שלא תהיה משעממת.
תראו איך אפשר לעשות שלא תהיה משעממת.
אולי הוא ניסה אותך אבל לא משנה מה דברו על זה ותחליטו מה לעשות.. תראו אם הקשר מתקדם ואם זה לא יחזור על עצמו שוב ואם אתם מטילים ספק תפרדו
שמעי יש את המד הטוב בזה שגם את גילית שהוא בוגד בך בקיצור תיפרדו לא מתאימים
אנונימית
חחח מה? אם ככה תפסתם אחד את השני על חם תפרדו כנראה שתבגדו אחד בשני
להיפרד
תפרדו
להפרד? שניכם בוגדים אחד בשנייה שניכם לא רוצים אחד את השנייה, לאן יש להמשיך מפה?
מזכיר פרק של החיים זה לא הכל
להיפרד, מה כבר אפשר לעשות שניכם בוגדים
טימטום רציני
אני בוכה
שניכם בגדתם אחד בשני אחד עם השני
אז אולי תנסו להבין איך ממשיכים
אם לא טוב לכם בזוגיות הזו תפסיקו אותה
שניכם בגדתם אחד בשני אחד עם השני
אז אולי תנסו להבין איך ממשיכים
אם לא טוב לכם בזוגיות הזו תפסיקו אותה
הוא התאהב במי שהוט נפגש איתה?
יעני איתך
יעני איתך
אנונימית
להיפרד, נראה ששניכם לא רוצים את הקשר הזה..
גם אם אתם אוהבים אחד את השני, שניכם רציתם לבגוד וזרמתם עם זה ואם לא הייתם במקרה נפגשים גם כנראה שהייתם בוגדים
תפרדו זה עדיף גם בשבילכם
תפרדו זה עדיף גם בשבילכם
להיפרד.. שניכם בגדתם אחד בשני אי אפשר להיות בזוגיות הזו
אני מצטער לשמוע... קרה לי גם, למען האמת זה קורה להרבה. צריך להתגבר על זה ולהמשיך להילחם על מנת לחזק את הקשר.
טרול מעפן אגב
טרול מעפן אגב
להיפרד יצאתם בוגדים וסליחה על הביטוי מפגרים אבל שניכם אשמים אז אתם תקו תיפרדו ואל תיצרו יותר קשר לעולם אפילו לא היי ברחוב או מזל טוב בהודעה שום כלום רק זרים אם זיכרונות
אנונימית
תפרדו זה יעשה את שלו לשתי הצדדים
שואל השאלה:
איש רנדומלי ומגניב סתום אתה ילד בן 14.
תגדל קצת לפני שהיד שלך קלה במקלדת
איש רנדומלי ומגניב סתום אתה ילד בן 14.
תגדל קצת לפני שהיד שלך קלה במקלדת
אנונימית
חחחחחחחחחחח איזה שבורים שניכם באמא.
תפרדו מה או שתיכנסו למערכת יחסים פתוחה, הדבר הזה משום מה נהפך להיות פופולרי
תפרדו מה או שתיכנסו למערכת יחסים פתוחה, הדבר הזה משום מה נהפך להיות פופולרי
לא פחות מגאוני. אם היה לכם קליק ברשת סימן שאתם מתאימים.... לדעתי זה מגניב
תכנית זה נחשב ששניכם בגדתם. היה לכם שלך לבגוד אחד בשני. ממליצה להיפרד...
וואי המצב מגניב והלם בו זמנית
שניכם צריכים לשבת לדבר לדעתי
ולהיפרד?
שניכם צריכים לשבת לדבר לדעתי
ולהיפרד?
בוא נסתכל על זה בכללי, שניכם ניסיתם לבגוד
לא ככ צלח לשניכם..
אבל זה משאיר את שניכם פיטים סוגשל, את ניסית לבגוד בו הוא ניסה לבגוד בך ככה שאת לא יכולה לכעוס עליו והוא לא עלייך, בגדול אני חושבת שהכי טוב זה שתדברו ושכל אחד פשוט יספר למה הוא ניסה לבגוד בשני כי אם כבר בגדתם אחד בשניה ביחד אז תפתחו את כל הקלפים.
וזה או שאתם ממשיכים לצאת ומסדרים את זה או שנפרדים
לא ככ צלח לשניכם..
אבל זה משאיר את שניכם פיטים סוגשל, את ניסית לבגוד בו הוא ניסה לבגוד בך ככה שאת לא יכולה לכעוס עליו והוא לא עלייך, בגדול אני חושבת שהכי טוב זה שתדברו ושכל אחד פשוט יספר למה הוא ניסה לבגוד בשני כי אם כבר בגדתם אחד בשניה ביחד אז תפתחו את כל הקלפים.
וזה או שאתם ממשיכים לצאת ומסדרים את זה או שנפרדים
זה נשמע סיפור מוזר ומצחיק מאוד. אבל אם זה אמיתי תדברו על זה פשוט
תגידי לו שבדקת אותו וגילית שהוא מוכן לבגוד ואת בשוק או משהו ואם הוא משפיל את עצמו ומודה אז את צריכה לדבר איתו כי תכל'ס גם את בגדת
)דעה אישית(
)דעה אישית(
אנונימי
להיפרד
שניכם רציתם לבגוד אחד בשני תחשבי מה אם זו לא היית את וזה לא היה הוא אז הייתם נפגשים עם מי שדיברתם אז עדיף שתיפרדו ותבינו שזה לא זה
הוא גם ניסה לבגוד בך אם כאילו שניכם בגדתם אחד בשני עם אחד השני
להיפרד, גם הוא בגד
חחח אולי אל תפרדו כי אם זה קרה אולי ה' רצה שתשארו ביחד
הגורל החליט בשבילכם... נראה לי?
זה שהגעתם בסוף לאותה נקודה יחד אומר משהו.
אולי שניכם מנסים לצאת מאזור הנוחות אבל עדיין אתם מעדיפים מישהו מאוד דומה וזה למה בסוף שניכם חזרתם לאותה נקודה, לפי דעתי, פשוט תדברו על זה ותמשיכו.
אולי שניכם מנסים לצאת מאזור הנוחות אבל עדיין אתם מעדיפים מישהו מאוד דומה וזה למה בסוף שניכם חזרתם לאותה נקודה, לפי דעתי, פשוט תדברו על זה ותמשיכו.
תיפרדו..
שניכם בגדתם אחד בשני מפה אי אפשר להיתקדם
שניכם בגדתם אחד בשני מפה אי אפשר להיתקדם
לאלא, אל תקשיבי להם. תישארו ביחד, אנשים כמוכם צריכים להיות ביחד כדי לא לפגוע באנשים אחרים. תהנו
תקחו פסק זמן ותראו:
מה עושים הלאה?
מה עושים הלאה?
סליחה אבל איך זה אמור להצחיק אנשים ?
או איך אפשר להפוך את הסיטואציה הזאת למצחיקה בצורה כלשהי ?
נניח בצד את העובדה שגם הוא בגד כן ?
למה מלכתחילה לבגוד ?
אם לא היה לך טוב איתו, אז היה עדיף שתגמרי איתו את העיניינים וככה לא יהיה לך מצפון כלשהו.
דבר שני, אולי הוא בדק אותך, אבל זה טיפשי גפ מצדו.
שוב, אין לי איך לשמוע את הצד שלו בסיפור לכן אני לא אדבר בשמו ועליו.
אבל, את לא יצאת בוגרת והאמת ? שיצאת נטו בן אדם רע, זה כנראה לא מה שאת רוצה לשמוע כרגע, אבל איך אנשים לא שמים את עצמם אף פעם בנעליים של הבן אדם לפני שהם עושים משהו שהם במיליון אחוז לא היו רוצים שזה יקרה להם ?
איך היית מרגישה ? אל תגידי סתם לא אכפת לי לא היה לי רגשות, בכל זאת בתור בן אדם עם כבוד, היית חייבת לסיים איתו את הקשר.
אני שוב לא אדבר עליו כי אין לי שמץ מה הייתה הכוונה שלו, הפואנטה שלו, או שאולי הוא עשה את אותה הטעות כמוך.
אבל, לדעתי ? תפרדו וזהו, מגעיל מאוד המעשה הזה, בכללי לבגוד במישהו ?
מזעזע.
בהצלחה ומקווה שבעתיד תלמדי להבא, מקווה שתביני שלבגוד זה בין הדברים הקשים שמישהו יכול לעבור מניסיון גם.
או איך אפשר להפוך את הסיטואציה הזאת למצחיקה בצורה כלשהי ?
נניח בצד את העובדה שגם הוא בגד כן ?
למה מלכתחילה לבגוד ?
אם לא היה לך טוב איתו, אז היה עדיף שתגמרי איתו את העיניינים וככה לא יהיה לך מצפון כלשהו.
דבר שני, אולי הוא בדק אותך, אבל זה טיפשי גפ מצדו.
שוב, אין לי איך לשמוע את הצד שלו בסיפור לכן אני לא אדבר בשמו ועליו.
אבל, את לא יצאת בוגרת והאמת ? שיצאת נטו בן אדם רע, זה כנראה לא מה שאת רוצה לשמוע כרגע, אבל איך אנשים לא שמים את עצמם אף פעם בנעליים של הבן אדם לפני שהם עושים משהו שהם במיליון אחוז לא היו רוצים שזה יקרה להם ?
איך היית מרגישה ? אל תגידי סתם לא אכפת לי לא היה לי רגשות, בכל זאת בתור בן אדם עם כבוד, היית חייבת לסיים איתו את הקשר.
אני שוב לא אדבר עליו כי אין לי שמץ מה הייתה הכוונה שלו, הפואנטה שלו, או שאולי הוא עשה את אותה הטעות כמוך.
אבל, לדעתי ? תפרדו וזהו, מגעיל מאוד המעשה הזה, בכללי לבגוד במישהו ?
מזעזע.
בהצלחה ומקווה שבעתיד תלמדי להבא, מקווה שתביני שלבגוד זה בין הדברים הקשים שמישהו יכול לעבור מניסיון גם.
שואל השאלה:
אני אתן לכם קצת רקע..
אנחנו ביחד חמש שנים ולאחרונה נהייתה לו בעיה שהחמוד שלו לא עומד בסקס. כנראה מלחץ אבל אנחנו בלי סקס כבר חודשיים וקצת וזה קשה
אני יודעת שזה לא אני אבל התחושה היא אחרת כאילו הוא לא נמשך אליי!
קשה לעזוב זוגיות כזאת ואני יודעת שזה לא בסדר אבל כן נפלתי למקומות אחרים ואני לא כועסת או נפגעת שהוא גם עשה את זה כי אנחנו כבר חודשיים פלוס בלי מגע מיני ואפילו מגע בכלל
אני אתן לכם קצת רקע..
אנחנו ביחד חמש שנים ולאחרונה נהייתה לו בעיה שהחמוד שלו לא עומד בסקס. כנראה מלחץ אבל אנחנו בלי סקס כבר חודשיים וקצת וזה קשה
אני יודעת שזה לא אני אבל התחושה היא אחרת כאילו הוא לא נמשך אליי!
קשה לעזוב זוגיות כזאת ואני יודעת שזה לא בסדר אבל כן נפלתי למקומות אחרים ואני לא כועסת או נפגעת שהוא גם עשה את זה כי אנחנו כבר חודשיים פלוס בלי מגע מיני ואפילו מגע בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
חלק מכם אומרים להפרד וחלק שני אומרים שזה משמיים,
בילבלתם אותי יותר
חלק מכם אומרים להפרד וחלק שני אומרים שזה משמיים,
בילבלתם אותי יותר
אנונימית
אז תיפרדו...בלי זה לא כיף