4 תשובות
תהיה לך חוויה רצח
חיים פעם אחת
יהיה נדיר
שואל השאלה:
למה זה חוויה? אני ממש מפחד(לא ציניות)
שואל השאלה:
וזה גם ממש קשוח, אסור שוקולד רק פירות וקמים עם זריחת השמש
^איזו מכינה זו שאסור שווקלד? יש שם אנשים אלרגיים?

בכל מקרה זה ממש כיף וזו חוויה, זה משהו שובר שגרה ומשהו שאתה לא מכיר. בסופו של דבר זה בשבילך וככה תדע אם המקום מתאים לך, תהנה מזה