5 תשובות
לא, זה מאוחר מדי.
לא
ממש לא בסדר מצידה
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
^אני הייתי חולה מתה במשך שבוע וחצי
היא לא הודיעה לא לפני זה על המבחן ולא בקבוצה . אני לא ידעתי שהוא קיים ולפני כמה ימים היא כתבה לי שיהיה לי מועד ב מתישהו אבל היא לא יודעת מתי וב11 בלילה היא פשוט כתבה לי שזה יהיה היום-
^אני הייתי חולה מתה במשך שבוע וחצי
היא לא הודיעה לא לפני זה על המבחן ולא בקבוצה . אני לא ידעתי שהוא קיים ולפני כמה ימים היא כתבה לי שיהיה לי מועד ב מתישהו אבל היא לא יודעת מתי וב11 בלילה היא פשוט כתבה לי שזה יהיה היום-
אנונימית
לא מה פתאום
באותו הנושא: