5 תשובות
לא כדאי לחמם סושי
זה יהיה דוחה
פשוט תאכלי אותו קר
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת מטוגן שזה קר
תנסי אולי זה יהיה טעים
כן בטח, זה יהיה טעים גם קר וגם חם