8 תשובות
1.55 זה גובה ממש חמוד
זה גובה ממש יפה!! יש לי חברה בגובה הזה
אני 1.51 כל החברות שלי הרבה יותר גבוהות ממני אין לך סיבה להרגיש לא בנוח,את יכולה לשים נעליים מגביהות אם זה כל כך מפריע לך
חח אצלי ההפך. אני 1.66 וכל החברות שלי בגובה שלך (-:
בתור יחסית גבוהה אני אומרת שזה גובה מאוד חמוד ואם הייתי בגובה הזה הייתי שמחה. אני אוהבת את הגבוה שלי כי הוא לא גבוה מדי לטעמי ולא נמוך מדי לטעמי אבל להיות נמוכה זה מחמיא לבנות.
לא מוריד בכלל
אבא שלי בגובה הזה
והוא הכי חמוד בעולם
גם ההיפך גובה לא כזה משנה לי
אבא שלי בגובה הזה
והוא הכי חמוד בעולם
גם ההיפך גובה לא כזה משנה לי
מסכנה תנחומי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: