11 תשובות
לא כל כך , אני אוהבת סרטי אימה אבל כל אחד פוחד מהסרט בדרך שונה
זה לא ככ מפחיד. אם את מפחדת בקלות אז זה כן יפחיד אותך, אם לא אז זה די אחלה.
ראיתי אותו והוא לא היה מפחיד כלכך, אבל אצל כל אחד זה אחרת
לא הוא היה ממש סבבה לסרט אימה
לא ממש, אבל הוא סרט מעולה!
סרט ממש ממש טוב והוא לא מפחיד בכלל הסרט שאת שמת בתמונה הרבה יותר מפחיד
שואל השאלה:
חחח
שואל השאלה:
ואם אני אראה עכשיו אני לא ייפלד ?
לא ממש
אם רואים בלילה אז כן
תכלס בלילה הכל מפחיד...אותי לפחות