5 תשובות
שואל השאלה:
זהו, אני באותו מצב
כולם אומרים לי ביולוגיה זה הכי קל
ואני מרגישה מטומטמת כי ממש ממש קשה
אנונימית
שום דבר לא פשוט. אני מגבירה עכשיו ביולוגיה כי חשבתי שזה המקצוע הריאלי הכי קל וטעיתי.
אנונימית
ביולוגיה הכי קל , כימיה בינוני , פיזיקה קשה
??n
ביולוגיה הכי קל
כעיקרון פיזיקה וכימיה אותה רמה אבל פיזיקה קצת קשה יותר
יכול להיות שזה גם תלוי בך, לדוגמה בשביל הרבה אנשים ביולוגיה הרבה יותר קלה מפיסיקה, אבל אני אישית חושב שההפך הוא הנכון.
שלושת המקצועות הם קשים ומצריכים הרבה רצון, תרגול, וקריאה/צפייה חוזרת של החומר לפעמים גם מחוץ לספרי הלימוד וכו', אבל אם תשקיעי מספיק אני בטוח שאת יכולה להשתפר בצורה משמעותית מאוד.