4 תשובות
בטח אני יןצאת רגיל
אנונימית
בטח פשוט להיות
בהשג יד עם הכל
בהשג יד עם הכל
כן בוודאי.
כן אבל את צריכה להיות זהירה,לקחת תרופות וכל זה
אבל כן ברור שאפשר
אבל כן ברור שאפשר
באותו הנושא: