4 תשובות
בטח אני יןצאת רגיל
אנונימית
בטח פשוט להיות
בהשג יד עם הכל
כן בוודאי.
כן אבל את צריכה להיות זהירה,לקחת תרופות וכל זה
אבל כן ברור שאפשר