3 תשובות
זה שמעליי מדבר שטויות ממש.. מדובר בסוג 2 בכלל
סוכרת נעורים זאת מחלה אוטואומונית. זאת אומרת שהמערכת החיסונית תוקפת את התאים בלבלב שמייצרים אינסולין לא ידוע למה זה נגרם אבל טריגרים לזה יכולים להיות לחץ נפשי או וירוס מסוים
סוכרת נעורים זאת מחלה אוטואומונית. זאת אומרת שהמערכת החיסונית תוקפת את התאים בלבלב שמייצרים אינסולין לא ידוע למה זה נגרם אבל טריגרים לזה יכולים להיות לחץ נפשי או וירוס מסוים
אנונימית
גנטיקה לרוב
אכילת סוכר לא גורמת לסכרת.^
באותו הנושא: