7 תשובות
בשיין לא משלמים מכס בכלל.
לא משלמים לא מכס ולא מע"מ. הם לוקחים את זה על עצמם.
הם לא משלים מכס ומעמ"
אין מס בכלל
אין בעד מה!
אגב בכל מקרה באופן כללי
מכס זה מ-500 דולר ומעלה
מע"מ זה מ-75 דולר ומעלה
אגב בכל מקרה באופן כללי
מכס זה מ-500 דולר ומעלה
מע"מ זה מ-75 דולר ומעלה
שואל השאלה:
תודה
תודה
בשיין הם משלמים את המכס
באותו הנושא: