2 תשובות
בטעות שכחתי לתקף ואז הפקח בדק ושאל למה לא תיקפתי ואמרתי ששכחתי והוא תיקף ואמר לי להגיד לו פעם הבאה
כן פשוט ברחתי והנהג צפר
אנונימית