2 תשובות
אני בכיתה מדעית כיתה של חננות אבל ממש יש לנו שתי כיתות מדעיות בשכבה
לכי לכיתה רגילה כיתה ז לא חשובה כל כך עשיתי טעות שהלכתי לכיתה הזאת כי עבתי גם לעיר חדשה ואין לי חברים בכיתה וילדים שעברו דירה ובכיתה רגילה יש להם הרבה יותר חברים בקיצור אם את עוברת עיר אל תלכי לכיתה מדעית אבל אם את לא אז לכי
אנונימית
אני מדעית והאמת שזה ממש מגניב (נשמע חנוני רצחח אבל זה נחמד)...בדרך כלל אין שם יותר מדי ערסים אבל גם אן חנונים מדיי שזה ממש נחמד וגם ללמוד פיזיקה ומחשבים זה דיי מעניין...