20 תשובות
כן דיברתי והיא ממש לא עזרה
לצערי, עשתה את ההפך מלעזור.
לא, היא רצתה לדבר ואני העדפתי שלא
כן. לא עזרה ועשתה יותר נזק אפילו שעד היום אני סובלת ממנו.
כן והתחרטתי
אנונימית
שלחו אותי לשיחה איתה
היא לא ממש עזרה, פלוס היא אמרה שניפגש שוב וזה אף פעם לא קרה
היא לא ממש עזרה, פלוס היא אמרה שניפגש שוב וזה אף פעם לא קרה
כן והיא לא עזרה לי
כן והיא לא עזרה לי היא עשתה נזק
כן, דיברתי.
בסופו של דבר היא לא עזרה.
אבל הייתי אצלה בתהליך של בערך חצי שנה, אז יכול להיות שהיא עזרה מתישהו ואני לא זוכרת.
(זה היה בכיתה ה').
בסופו של דבר היא לא עזרה.
אבל הייתי אצלה בתהליך של בערך חצי שנה, אז יכול להיות שהיא עזרה מתישהו ואני לא זוכרת.
(זה היה בכיתה ה').
שואל השאלה:
^^^^
נשבעת שכן, הן תמיד אומרות שנדבר שוב ושהיא תהיה בקשר וזה ואז זה פשוט לא קורה
^^^^
נשבעת שכן, הן תמיד אומרות שנדבר שוב ושהיא תהיה בקשר וזה ואז זה פשוט לא קורה
לא יצא לי לדבר איתה האמת אבל היא נראה חמודה ממש
לא.
לא מספרת לאף אחד בבית ספר (או בכללי) כלום.
וחוץ מזה היא בוחרת את אותה בת לדבר איתה כל השנה וזהו. במשך 6 שנים ברצף היא בוחרת את אותה אחת.
לא מספרת לאף אחד בבית ספר (או בכללי) כלום.
וחוץ מזה היא בוחרת את אותה בת לדבר איתה כל השנה וזהו. במשך 6 שנים ברצף היא בוחרת את אותה אחת.
כן , היא לא עוזרת בכלל , מגלגלת לי עיניים עדיף לדבר עם קיר מאשר איתה
כן.. היא עזרה לי מאוד
אנונימית
לא
אבל לפי מה שאני יודעת מחברות שלי
היא לא עוזרת יותר מידי
כי האמת אין לה איך
אבל לפי מה שאני יודעת מחברות שלי
היא לא עוזרת יותר מידי
כי האמת אין לה איך
לא דיברתי איתה אף פעם, גם מחשש שהיא לא תעזור ואני סתם אספר לה דברים אישיים שאני מעדיפה לספר לאנשים קרובים אלי (או תגיד למשפחה), וגם אני לא פשוט אגש אליה ואבקש ממנה עזרה...
אני חושבת שכמובן עדיף פסיכולוג על יועצת בית הספר
כן
אם היא עזרה? אני אגיד ככה, אני מעדיף להיפתח לערס ולצאחלה של השכבה מאשר אליה
אם היא עזרה? אני אגיד ככה, אני מעדיף להיפתח לערס ולצאחלה של השכבה מאשר אליה
דיברתי, אבל עזרה? לא כל כך אולי החמירה את המצב למדתי להבא לדבר עם פסיכולוג עדיף
כן היא לא עשתה משהו בישביל לעזור לי
באותו הנושא: